Inschrijven nieuwsbrief

Inschrijven nieuwsbrief

Abonnement Magazine

Ondernemers

“Het voordeel van e-commerce is dat er geen grenzen zijn”

Gewapend met een stevige academische achtergrond en een passie voor gezondheid en ecologie lanceerde de jonge Belgische onderneemster Emna Everard in 2016 het voedings-...

De duurzame erfenis van Virginie Morobé

In de modewereld onderscheidt Virginie Morobé zich als een visionaire en geëngageerde ontwerpster. Als oprichtster van het gelijknamige merk Morobé, belichaamt ze gewaagd vrouwelijk...

Tien vragen aan Antoinette Ribas, creative director bij FamousGrey

Antoinette Ribas, creative director bij FamousGrey, is een belangrijke creatieve kracht in de Belgische reclamewereld. Zij belichaamt het idee dat achter elke grote vrouw...

Hoe deze Belgische maker van luxe horloges de sector nieuw leven wil inblazen

De tijd staat stil in de wereld van luxe horloges. Dat is althans wat de Antwerpenaar Benoît Mintiens in 2010 dacht toen hij besloot...

Bulo, het Belgisch meubelbedrijf dat het tot in Amerika schopte

Bulo is al decennialang een toonaangevende naam in de Belgische meubelindustrie. Zaakvoerder Carlo Busschop slaagde erin de erfenis van vakmanschap, innovatie en duurzaamheid tot...

Insentials, de Belgische booming business van Amandine: “Voor 2024 voorspel ik 8 à 10 miljoen omzet”

Slechts drie jaar geleden, in maart 2021, begon voedingswetenschapper Amandine De Paepe (41) met Insentials, een online platform van haar eigen vitamines en voedingssupplementen....

De ommekeer van het Belgische Cowboy: “Met nieuw fietsmodel zullen we winst maken vanaf 2025”

Het kan je haast onmogelijk ontgaan zijn dat e-bikefabrikant Cowboy de afgelopen jaren in zwaar weer verkeerde. Maar de Brusselse producent van elektrische fietsen...

Dochters Britt (26) en Charlotte (24) aan het roer van kledingdistributeur GAB: “Een uitdaging”

Met twee piepjonge dochters aan het roer van Belgisch kledingdistributeur GAB, timmert het bedrijf na bijna veertig jaar nog steeds hard aan de weg....

Alumni 30 Under 30: Nieuwsgierigheid als concurrentievoordeel bij Techwolf

"Mijn eerste kennismaking met het ondernemerschap was toen ik 11-12 jaar oud was: ik begon websites te maken voor familie, vrienden, daarna vrienden van...

Deze start-up probeert groene waterstof te democratiseren, wat zou kunnen helpen om de planeet te redden.

Hydrogen zal enorme fabrieken gebruiken, die worden aangedreven door hernieuwbare energie om zich op een wereldwijde waterstofmarkt te richten, die meer dan 120 miljard...

Latest news