Inschrijven nieuwsbrief

Inschrijven nieuwsbrief

Abonnement Magazine

Ondernemers

Sortlist, de tool voor marketing matchmaking

Sortlist is een van de toonaangevende spelers op het gebied van digitale marketing, die het bedrijven en bureaus gemakkelijker maakt om met elkaar in...

Het succesverhaal van Tijl Coenen en Nathan De Troyer, de twee jonge ondernemers achter het start-upevent Slush

Ze zijn amper 28 en 23 jaar, maar in het dynamische landschap van startups duikt hun naam steeds vaker op: Tijl Coenen en Nathan...

The Dot Society, een innovatieve marketingpionier uit Antwerpen met wereldwijde ambities

The Dot Society, opgericht door Céline Vermeulen en Caroline De Bruyn, is een in Antwerpen gevestigd digitaal marketingbureau dat gespecialiseerd is in de mode-,...

“We moeten afstappen van de heilige gedachte dat één molecuul alles zal oplossen”

De Waalse start-up CBX Medical is gespecialiseerd in de ontwikkeling van op cannabinoïden gebaseerde gezondheidsoplossingen en wil een haalbare ondersteuning bieden voor stressmanagement, slaapproblemen...

Jean Galler, een nieuwe productiesite om Blanche naar de top van de chocolade te brengen

Kent u veel ondernemers wier belangrijkste concurrent... hun eigen naam is? Jean Galler valt in deze bijzondere categorie. Deze dynamische Luikse ondernemer verkocht zijn...

Slush, het Tomorrowland van de start-upfestivals

Op 5 november organiseert Slush'D samen met de stad Gent een technologiefestival in het vernieuwde Wintercircus. Het event is een ontmoetingsplaats voor toonaangevende Belgische...

ABC Compagnie, het bedrijf achter de coolste bars van de hoofdstad

Met hun zeven vestigingen verspreid over Brussel is het bijna onmogelijk om niet minstens één keer hun Basil Smash te proberen of te proeven...

Conny Vandendriessche plaveit de weg voor onderneemsters

Conny Vandendriessche is een onderneemster pur sang. Ze bouwde Accent Jobs uit tot een van de grootste Europese hr-dienstverleners, House of HR. Met haar...

Belgisch huid- en verzorgingsmerk Ray van moeder en zoon groeide in 5 jaar van €30.000 naar miljoenenomzet

In 2019 begon Ray, een Belgisch skincare merk, met een startkapitaal van 30.000 euro. Zes jaar later is de omzet gestegen naar 3 miljoen...

De ondernemersreis van Jani Kazaltzis: “Succes is soms het resultaat van een hele reeks mislukkingen”

We kennen Jani Kazaltzis niet alleen als de bekendste stylist in Vlaanderen, maar ook als een echte ondernemer. Al vaker stampte hij projecten uit...

Latest news