Inschrijven nieuwsbrief

Inschrijven nieuwsbrief

Abonnement Magazine

Ondernemers

Nathalie d’Harveng, manager in balans

Precies vier jaar geleden werd de Brusselse onderneemster Nathalie d’Harveng uitgenodigd bij Forbes in New York om de heerlijke rauwe taarten van haar merk...

Simon Polet, medeoprichter van Merchery: “De uitdaging is om snel maar goed te groeien”

Merchery, een start-up gespecialiseerd in goodies voor bedrijven, werd in 2020 opgericht door twee jeugdvrienden, Simon Polet en Benoit Fortpied. Het bedrijf zet zijn...

Alumni 30 onder de 30: mijn leven als ondernemer begon toen ik 15 was

Met oudere neven die studeerden en bijbaantjes hadden, vond Jeroen Poels al snel rolmodellen om zelf verantwoordelijkheid te nemen. "Ik begon met afwassen. Ik...

Maak kennis met de varkenshouderij van een miljardairsfamilie die op zoek is naar ethische producten

Clemens Food Group, één van Amerika's grootste varkensvleesproducenten, is nu voor de zesde generatie in familiebezit en toonaangevend op het gebied van humane praktijken....

De wraak van de startende ondernemer

Medeoprichter van Interface.ai, Srinivas Njay, bouwde een krachtige virtuele financiële assistent met slechts $1 miljoen aan kapitaal. Durfkapitalisten staan in de rij, maar zoals...

De ondergang van het elektrische luchtvaartbedrijf van de uitvinder van de Predator roept vragen op

Het bedrijf Overair van de legendarische 'Dronefather' Abraham Karem zit krap bij kas en werknemers zijn al massaal vertrokken, zo heeft Forbes ontdekt. In het...

“Het voordeel van e-commerce is dat er geen grenzen zijn”

Gewapend met een stevige academische achtergrond en een passie voor gezondheid en ecologie lanceerde de jonge Belgische onderneemster Emna Everard in 2016 het voedings-...

De duurzame erfenis van Virginie Morobé

In de modewereld onderscheidt Virginie Morobé zich als een visionaire en geëngageerde ontwerpster. Als oprichtster van het gelijknamige merk Morobé, belichaamt ze gewaagd vrouwelijk...

Tien vragen aan Antoinette Ribas, creative director bij FamousGrey

Antoinette Ribas, creative director bij FamousGrey, is een belangrijke creatieve kracht in de Belgische reclamewereld. Zij belichaamt het idee dat achter elke grote vrouw...

Hoe deze Belgische maker van luxe horloges de sector nieuw leven wil inblazen

De tijd staat stil in de wereld van luxe horloges. Dat is althans wat de Antwerpenaar Benoît Mintiens in 2010 dacht toen hij besloot...

Latest news